sofialindfors

månadsuppehåll

Kategori: Motivation

ja, det var ju ungefär 1 månad sedan jag skrev sist, och jag får faktiskt skylla på tidsbrist. De få gångerna jag har tid att göra något annat än att busa med Vilgot är då han sover, och då har jag inte heller tid att slänga på bloggkluddande.. Jag har faktiskt kommit lite till insikt att den tid jag har för mig själv får gå åt onödiga grejer, typ ligga i soffan och vila eller kanske slänga i mig något att äta.. 
Idag har jag passat på att springa några km, vilket var ganska länge sedan sist. Eftersom jag var "barnfri" nu på morgonen tyckte jag att det var lika bra att göra något nyttigt, det har ju gått väldigt trögt på vikt och träningsfronten nu ett tag. Sen tycker jag att det är så fruktansvärt korkat, eftersom de få fettlager som försvinner från min kropp bara verkar tas från brösten och rumpa/lår där jag knappt har nånting! Jag förstår inte...
Jaja, man ska väl inte förstå sig på allt här i livet... Jag har även börjat smaska i mig betydligt mer gosaker, och nej det är ju inte så smart kanske.. Men o så gott.. 
 
Nä, jag hinner tyvärr inte skriva mer, ska nämligen åka till svärfars och hämta igen min lilla goding. Ska även ev få åka prem.tur i capricen som är tänkt att fungera som bandbil i framtiden..
Hare! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: