sofialindfors

rubrik??

Kategori: Allmänt

i helgen som var hade vi vår 2a spelning med bandet, vilket verkade uppskattat... trots att de flesta åhörare var ganska så onyktra.. På lördagen som kommer ska vi spela på ett bröllop, utanför Malå nånstans (hoppas jag slipper köra för jag har ingen aning om vart vi ska). Det är såklart skoj att folk vill lyssna på oss, men jag sa till Johan att vi måste börja säga ifrån oss spelningar nu eftersom vi ska försöka hinna med renoveringen på huset också..
Jag fick förresten även höra i helgen att jag har "världens vackraste röst", vilken är en väldigt tung titel att bära och han som sa det var visserligen en aningen påverkad av alkohol.. Men men, det spelar väl ingen roll?! Jag tar åt mig ändå! ;)
 
Nu börjar bröllopet närma sig med raska steg, och jag har inte bestämt mat, brudbukett eller pratat mer utförligt med prästen än... Jag förstår inte vart all tid har tagit vägen? Aja, jag ska försöka hinna fixa det där nästa vecka någon gång då jag tänkt mig till Vindeln en sväng..
 
Nej, nu måste jag ta mig upp ur soffan och städa litegrann, ifall det skulle dyka upp nå folk imorgon..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: