sofialindfors

veckan knatar på

Kategori: Jag

i väldigt långsam takt. Tisdagen har varit ungefär som måndagen, vi har bara varit inne och grejat med lite smågrejer jag och Vilgot. Vi köpte hem svenska äpplen i en stor påse för någon dag sedan och de visade sig inte vara så goda som jag trodde, så de fick bli puré tillsammans med några jordgubbar åt lilleman. 
 
Nu ligger Vilgot uppe i sitt rum och sussar, på tal om det så sov faktiskt lilleman en hel natt inatt, vilket var otroooligt längesen sist. Han fick somna själv igår, och det visade sig göra susen på hans nattsömn. Det var alltså en pigg och utvilad Sofia som vaknade imorse, kl halv 9! Jag trodde knappt mina ögon när jag såg på klockan, men det stämde faktiskt.. Nu hoppas jag bara att han fortsätter såhär, eftersom vi ska låna bort honom en natt åt svärfars när vi åker till Luleå för hotellsvistelse början på februari. Det känns ju bra om vi inte behöver lämna ifrån oss en ickesovande pojke.. 
 
Oj, vilket stort kurrr från min "lilla" mage, och Johan kommer ju snart hem! Så det är nog bäst att jag stäppar iväg till köket och börjar med maten. Det blir budgetmiddag idag; Denniskorv och hemmagjort potatismos, vilket kan vara ganska gott någon gång då och då.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: