sofialindfors

Kraftsamla

Kategori: Allmänt

Jag är fullt medveten om att jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga den senaste tiden, men jag måste faktiskt få skylla på tidsbristen. Det är minst ut sagt ett heltidsjobb att vara mammaledig, fram för allt de senaste dagarna då Vilgot har dragit på sig en jobbig förkylning. Då är det mamma som gäller hela tiden, nu har han gått och lagt sig och jag hoppas innerligen att han får sova till sig ordentligt så hanblir piggare.. 
Jag, Johan och några kompisar ska nämligen bege oss till Luleå och hotellvistelse imorgon, och lilleman ska därför vara hos farfars.. Det känns egentligen fel att lämna en snörvlig pojke, men de sägs vara en gnutta förkylda även de så smittan behöver man kanske inte vara orolig över... Det blir mina första nätter utan lilleman, vilket blir spännande... 
Jag hoppas på att vi får samla krafter nu och bli som nya människor efter helgen. Man behöver verkligen en liten stund ensamma tillsammans, klart vi kommer att längta till vår sötunge, men det är nog bara nyttigt.
 
Det blir bowling och bio imorgon, och shopping på Lulestan under lördagen.. Då får vi se om bowlingtakterna sitter kvar, jag har faktiskt gått och smygtränat lite på stegen här hemma. Jag är såklart ringrostig, men det blir kul ändå!
 
Nu ska det bli middag!!
 
 

Kommentarer

  • eva lindfors säger:

    Ni ska ha det så bra och trevligt :) Synd bara att "er" tid kommer att gå så fooooooort !

    2013-02-01 | 01:03:44

Kommentera inlägget här: