sofialindfors

på väg

Kategori:

... Me 2 skotrar resp. pulkor och en massa annan packning, till stugan utanför Vindeln. som sällskap har vi familjen Annica Johansson som ska försöka stå ut med oss fram till söndag.
vi hade tänkt göra morgon kl 7 imorse, men vi vaknade samtidigt flera gånger inatt och tillslut kl 5 bestämde vi oss för att sluta försöka somna om, så det fick bli tvtittande en stund, vilket resulterade i en otroligt kass film om ett däck som åkte omkring och sprängde folks huvuden.. när vi då väl råkade somna kring 6 tiden skulle såklart Vilgot stiga upp, så det var bara att stega ner och göra morgongröt. en massa packande senare var vi äntligen redo att åka, och hade istället blivit lite småsena och när jag böjde mig ner för att klä Lilleman sprack mina jeans. det blev att springa upp på övervåningen igen och tvärbyta byxor. till råga på allt var det en väldig kö på okmacken i Malå när vi äntligen kommit oss dit, men det ska ju inte alltid gå smidigt när man ska iväg nånstans.. nu är vi iallafall halvvägs till Vindeln, där vi ska lämna alla släp och bege oss till Umeå för lite (o)nödig biltema och julashopping.. jag ska också passa på att köpa mig en ny bh, dock inte på biltema. :-P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: