sofialindfors

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Här hemma i storhult hade vi en helg fylld av renovering och ännu mer renovering, medan lilleman var och busade med farmor och farfar. Nu är hallen på övervåningen näst intill färdig, bara lister och nytt tak som saknas. Nästa rum är det betydligt mer jobb på, men det får ta den tid det tar. Huvudsaken att det går framåt iallafall.
 
Igår hade jag fullt upp med lite småfix här i huset, så idag har jag tänkt unna mig lite dollarshopping i Arvidsjaur och förhoppningsvis hittar jag något roligt att pynta väggarna med. Jag ska även iväg på körövning ikväll, vilket blir intressant med min hesa hals, men det går säkert med lite uppsjungning! 
 
Det blev en kort uppdatering idag, lägger in lite bilder någon annan dag. Nu iväg till badrummet och göra sig iordning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: