sofialindfors

2013-02-11

Kategori: Livet

Imorse kände jag nog både jag och Vilgot att vi var urtråkade här hemma, så vi tog gamle seaten och begav oss till Bjurträsk, Norsjö där höggravida Malin och hennes familj har sin boning. Åh, jag kan inte ljuga och säga att jag inte blev en aning gravidsugen igen. Det ser ju så otroligt mysigt ut med stormagen, men samtidigt hoppar jag gärna över halsbrännan, den dåliga konditionen, foglossningar med mera.. Fast nog saknar man allt de mysiga sparkarna där inne ifrån magen... :) 
Vi blev varandes i Bjur några timmar, och det märktes verkligen på lilleman att han stortrivdes bland alla för han, okända leksaker.
 
När vi sen kom hem hämtade Johan ut paketet från Thomann, på posten, innehållande en hel del roliga saker! PA - anläggning medföljande mick. T-bone Mick. Notställ med mera, så nu ska här spelas och sjungas!
 
Nu blir det tvmys och kanske någon liten oskyldig kvällsmacka :)
 
Lägger in 2 bilder som jag "lånat" av Linnea, från fikastunden i Vindeln..
 
Måste ju även lägga in en liten skrytbild, på denna fina sak :)
Lite häftiga grejer..
kvällsstämning..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: